פיתוח תמונות במקום

פיתוח תמונות במקום בזול - פיתוח תמונות דרך האינטרנט

יש לכם בטלפון ובמחשב ערמות של תמונות שהייתם רוצים לפתח? מחפשים מעבדה מומלצת עבור פיתוח תמונות דרך האינטרנט במחיר משתלם? כדאי שתכירו את מעבדת צילומי חן הוותיקה והמוערכת, המספקת כיום שירותי פיתוח תמונות עם משלוח לכל כתובת מבוקשת בארץ עבור מחיר זול ומשתלם במיוחד.


הביקוש לפיתוח תמונות

פעם כולם היו מפתחים תמונות מכיוון שלא הייתה אופציה אחרת לקבלן. הדור של ימינו המצלם תמונות באופן דיגיטלי גם דרך הטלפון, שומר את התמונות שלו כקבצים ממוחשבים שניתן להציגם באלבומים דיגיטליים ולשלחם און ליין למי שרוצים. אבל בשנים האחרונות חוזר הביקוש לפיתוח תמונות מתוך רצון לשמור ולהציג אותן כתמונות מודפסות באלבומים פיזיים.

הביקוש נובע מכמה סיבות עיקריות. קודם כל, בפועל אין תחליף לאיכות של אלבום תמונות פיזי, שניתן לדפדף בו לבד או עם בני משפחה וחברים ולהיזכר בנוסטלגיה ברגעים שונים מהעבר.

יתרה מכך, אם יש לכם תמונות שאתם ממש אוהבים תוכלו גם להדפיסן בקנה מידה גדול כתמונה למסגור ותלייה בבית. בנוסף הדפסת תמונות מספקת עוד אמצעי יעיל לשמירת תמונות וגיבוי הקבצים שלהן למקרה שהמחשב או הטלפון יהרסו או חלילה יגנבו או יאבדו. כך אתם יכולים להיות בטוחים שהתמונות היקרות שלכם מגובות במספר אמצעים, אם על ידי הדפסה, במחשב, דיסק או בענן.

אם בעבר היה צורך להגיע למעבדת צילום בכדי להעביר את הפילם של התמונות, הרי שכיום בעידן הדיגיטלי אין צורך לצאת מהבית בכדי לשלוח תמונות בהיותן קבצים דיגיטליים שניתן לשלוח אונליין, לכל ספק מומלץ, בכל מקום בארץ ולקבלן חזרה עם משלוח. כך גם תושבי הצפון או הדרום יכולים ליהנות משירותי המעבדה שלנו שבתל אביב.


מעבדת פיתוח וותיקה ומקצועית

מעבדת פיתוח התמונות שלנו הינה וותיקה ומקצועית, ופועלת כבר מעל שלושים וחמש שנה בתחום. המעבדה שוכנת בתל אביב ברמת אביב ג' ומשרתת קהל נרחב של לקוחות פרטיים ומקצועיים, ביניהם צלמים ומעצבים. במעבדה תזכו לשרותי הדפסה של אלבומים ותמונות דיגיטליות באיכות גבוהה במיוחד, לצד שירותים מקצועיים נוספים הכוללים הגדלת תמונות בכל קנה מידה, לרבות למידות של פוסטר.

כמו כן אנו מדפיסים תמונות על גבי קנבס וחומרים נוספים כמו חולצות וספלים, עם הדפסות איכותיות שלא מתקלפות או דוהות. הדפסות אלו מבוצעות בעזרת סובלימציה שפועלת עם חום ולחץ גבוהים וכך מטמיעים את התמונות בתוך חומר הגלם היכול להיות מסוגים שונים, כמו עץ, זכוכית או אבן. בנוסף אנו סורקים ומחדשים תמונות ישנות, וכן תוכלו להזמין מאתנו גם אונליין אלבומים בגדלים וסוגים שונים ומסגרות במידות שונות.


פיתוח תמונות איכותי במיוחד

חברתנו מפתחת תמונות בכל מידה ובכל כמות, באיכות גבוהה במיוחד, עם מכונת פיתוח מסוג נורציו הפועלת למעשה עם אותה שיטת פיתוח כמו בימי הפילם. מדובר בשיטת הדפסה באיכות הכי גבוהה שאפשר לבקש בשוק העולמי, המגובה בניירות פיתוח משובחים של קודאק. יתרה מכך, עמנו תהליך של פיתוח תמונות אינו מבוצע באופן אוטומטי אלא אנו עוברים על כל תמונה ותמונה באופן ידני. את התמונות תוכלו לשלוח אלינו דרך המחשב או הטלפון החכם שלכם, מכל מקום בו אתם נמצאים, לאספן בעצמכם או לקבל את התמונות במשלוח לכל כתובת מבוקשת.


הדפסת תמונות אונליין

בכדי לזכות בשירותי הדפסת תמונות אונליין מהמעבדה שלנו, עליכם לבצע מספר פעולות פשוטות ומהירות, הכוללות:

  • בדף הדפסת תמונות בחרו בשורה שבה כתוב "אנא בחרו" בה תתבקשו לבחור את גודל תמונות מבוקש.
  • עליכם גם לבחור את סוג הנייר שעליו תרצו לבצע את ההדפסות של התמונות, מט או מבריק, כאשר לרוב אנו נמליץ על נייר מט.
  • בחרו באם תרצו לפתח את התמונות בלי מסגרת או עם מסגרת לבנה.
  • העבירו את קבצי התמונות על ידי לחיצה על כפתור "העלאת קבצים", קבצים שתוכלו לבחור מהמחשב או הטלפון שלכם.
  • במידה ותרצו להזמין תמונות בגדלים שונים, בצעו לחוד כל הזמנה של תמונות בגודל מסוים והוסיפו את התמונות בגודל האחר לסל הקניות.
  • בכדי לעקוב אחר הפעולות שלכם בארץ כדאי לכם להירשם באתר כחברים.


לפיתוח תמונות איכותי אונליין עם משלוח לכל כתובת מבוקשת מצילומי חן לחצו כאן